Search

מדד האנרגיה שלכם בקיץ

רבים חשים לעיתים צניחת אנרגיה בעונת הקיץ. מזג-האוויר במדינה שלנו ברובו לא רע... אבל יש חודשים, שהוא יכול להיות קיצוני ואפילו מתסכל כל פעולה שלא נעשית בחדר ממוזג (לפחות שעתיים לפני שהגענו אליו) נראית מעייפת ולא אפשרית, שלא נדבר על אימון בחוץ, שדורש קימה עם הציפורים, וגם אז... הגוף כבד, הנשימה לא נוחה, ובדרך חזרה הביתה החולצה יותר מטפטפת מאשר מנדפת זיעה.

איך שלא נהפוך את זה - לא מדובר בתענוג גדול... ופתאום עולות תהיות: למה אני מתעלל/ת בעצמי ככה? בשביל מה אני עושה את זה? אני חלש/ה וחזרתי 10 צעדים אחורה ! אני צריך/ה להפסיק להתאמן !

שימו לב: הלחות גורמת לריאות ולתהליך הנשימה לעבוד כפליים, לכן הגוף מרגיש כבד. השרירים מתאמצים הרבה יותר, מפני שהם לא מקבלים את כמות החמצן, שהם צריכים ורגילים לקבל.

תדמיינו רגע: אם הייתם עושים אותו אימון שאתם רגילים, אבל עם משקולת של 8 ק"ג, שצמודה לגב שלכם.... סביר להניח, שיהיה לכם מאתגר יותר מאשר בדרך-כלל? (ברור....)

ככה זה בקיץ: הגוף עובד קשה יותר, הרבה יותר ! תחשבו על זה רגע... איך זה מתקבל אצלכם? בעצבים, בחוסר סבלנות ובהלקאה עצמית? או - בחמלה, בקבלה ובהורדת עומסים?

אימון, לפני הכל - הוא לנפש,

תעשו את כל המאמצים כדי שהנפש תגיד לכם בסוף- "תודה"

6 views0 comments