מה ממלא ומזין אותי? ומה מרוקן וגוזל ממני אנרגיה? - דנה ברט

מה ממלא ומזין אותי? ומה מרוקן וגוזל ממני אנרגיה?




מה ממלא ומזין אותי? ומה מרוקן וגוזל ממני אנרגיה?

• מה אני עושה שממלא ומזין אותי? מה ממלא אותי בחיים וגורם לי להרגיש רגוע ויציב? מה מוסיף לתחושה שלי של חיות, חיוניות ונוכחות בחיים?

• מה אני עושה שמרוקן אותי? מה גוזל ממני אנרגיה וחיות וגורם לי להרגיש מתוח ומנותק? מה מפחית מהתחושה שלי של חיות, חיוניות ונוכחות בחיים שלי, וגורם לי להרגיש שאני רק שורד?
נכון, ישנם היבטים בחיים שלא נוכל לשנות, אבל איך אוכל לבחור לחזק ולהעצים את הזמן והמאמץ שנשקיע בדברים שממלאים ומזינים אותי ולצמצם את הזמן והמאמץ שאני משקיע בדברים שמרוקנים אותי?


הרבה מהדברים שמעמיסים עלינו הם דברים שאנחנו מרגישים ש״חייבים״ לעשות – פרנסה, סידורים, דאגה לצרכים של קרובים וכדומה – בעוד שפעילויות המאפשרות לנו לחדש את הכוחות שלנו נתפסות כמותרות: מנוחה, טיולים, תחביבים ופעילות גופנית
ומה הקונפליקט? אנחנו נוטים להמעיט בפעילויות ממלאות ומזינות בתקופות בהם אנחנו יותר בעומס. בתקופות מאתגרות יותר בעבודה או בחיים לרוב נמעיט בפעילויות שממלאות אותנו.
לפעמים מסיבה כלכלית או אפילו תמיכה חברתית – קשה לקבל גיבוי מהסביבה לצאת לבלות או להתאמן במהלך תקופה עמוסה, כשהפרנסה דוחקת והבית דורש טיפול.
מה הבעיה? לאורך זמן לא נצליח לעמוד בעומסים שיש עלינו אם לא נדאג לחדש את כוחותינו. למעשה, במיוחד כאשר העומס הוא גדול חשוב מאד לחוות חוויות ממלאות ומזינות.
מה איתך? היתה לך חוויה כזו היום?


התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.